Traçat clàssic del GolfaSac (2000-2003)

El recorregut és una barreja d’asfalt i terra, al voltants del bosc de Can Graells i de Can Oriol, donant la volta al camp de golf de Can Sant Joan. Són 7 km de longitud amb uns desnivells acumulats de130m de pujada i 130m de baixada.

Descripció del recorregut:

1. Sortida al costat dels vestuaris de la pista de tenis i
2. pujada seguint la carretera interna fins
3. l’entrada de cotxes que es travessa sortint del site i seguint la carretera (Av. Graells) a l’esquerra cap a l’escola japonesa.
4. Just davant de l’escola japonesa es deixa la carretera i es continua tot recte per la pista que va a parar al camp d’aeromodelisme,
5. seguint la pista principal durant uns 800m. Just després
6. d’una pujada
7. s’arriba a un cruïlla (des del qual es pot veure Montserrat en un dia clar) i es continua per la pista a mà esquerra, en un gir tancat.
8. A uns 300m es passa una pista que baixa cap a l’esquerra sense agafar-la i
9. 100 metres més tard, en una bifurcació i s’agafa la pista principal que és la de de l’esquerra.
10. Després d’un tram de forta baixada
11. s’arriba a l’autopista i es gira a l’esquerra seguint recte sempre pel costat de l’autopista (itinerari més curt).
12. Al final de la llarga baixada un cop passada la benzinera es gira a mà dreta passant per sota de l’autopista per un túnel. Un cop travessat, es gira a l’esquerra i
13. es segueix baixant fins un torrent obert que es creua de seguida per un petit pont per seguir baixant pel costat esquerre del torrent

14. fins 50m abans d’un túnel a on es gira a l’esquerra deixant el camí per fer un tram curt camp a través
15. que va a parar a l'Avinguda de la Generalitat (l’ample del Deutsche Bank). S’enfila l’avinguda cap a l’esquerra, passant per sobre de l’autopista, pel costat del Deutsche Bank i de l’entrada a Roche. En aquest punt es pot seguir la vorera o bé es pot fer drecera anant tot recte.
16. Es dona la volta a hp per l’exterior fins tornar a entrar per l’entrada de cotxes i es torna a fer (en sentit contrari) el tram inicial fins a la línia d’arribada que coincideix amb la de sortida.

Perfil del traçat clàssic del GaS (GolfaSac):

Trazado clásico del GolfaSac (2000-2003)

El recorrido es una mezcla de asfalto y tierra, a través de los bosques de Can Graells y de Can Oriol, dando la vuelta al campo de Golf de Can Sant Joan. Son 7 km de longitud con unos desniveles acumulados de 130m de subida y 130m de bajada.

Descripción del recorrido:

1. Salida dentro de las instalaciones de hp en Sant Cugat (Barcelona), al lado de los vestuarios de la pista de tenis
2. se sube siguiendo la carretera hasta
3. la entrada de coches, se sale y se sigue la carretera hacia la escuela japonesa
4. delante de la escuela se deja la carretera y se sigue recto por la pista que va al campo de aeromodelismo
5. se sigue la pista principal durante unos 800m y después
6. de una subida
7. se llega a un cruce (desde donde en un día claro puede verse Montserrat), se coge la pista a la izquierda en un giro cerrado
8. a unos 300m se deja una pista que continúa a la izquierda, se continúa recto
9. 100 metros más adelante la pista se bifurca y se coge la de la izquierda (la de la derecha sube), se sigue todo el rato la pista principal
10. después de un tramo de fuerte bajada
11. llegando a la autopista, se gira a la izquierda y se sigue siempre recto al lado de la autopista (itinerario más corto)
12. al final de la larga bajada se gira a la derecha pasando por debajo de la autopista por un túnel y se gira a la izquierda al salir del túnel
13. se sigue a la derecha un torrente abierto que se cruza en seguida por un puente minúsculo para seguir un camino que baja por el margen izquierdo del torrente
14. hasta 50m antes de un túnel donde se gira a la izquierda dejando el camino para hacer un corto tramo campo a través
15. que va a parar a la avenida del Deutche Bank. Se sigue la avenida a la izquierda, pasado el Deutche Bank está la entrada a Roche, en este punto se puede seguir la acera o se puede recortar siguiendo recto
16. dando la vuelta a hp por el exterior hasta volver a entrar por la entrada de coches y se repite el tramo inicial hasta llegar a la llegada que coincide con la línea de salida.

Perfil del trazado clásico del GaS (GolfaSac):

Cambios en el recorrido del GaS 2003 al GaS 2004 (nuevo trazado)

A partir del punto 7, el recorrido de la carrera cambia por completo, dejando Penjallops a mano izquierda y enfilándose hacia Can Barata, bordeando el collado de Can Camps y bajando por el ladrillar. Además, se introduce la vuelta interna por la pista que rodea el site tras entrar por el acceso norte.

Este nuevo trazado del GaS sustituye al trazado clásico que se había hecho hasta el momento.